motheroftwoangels valla bu ülkede dede toruna tecavüz etti sonra o çocugun dedenin torunu değil aslında kızı oldugu yani geliniyle ilişkisi ortaya çıktı , kızlarına porno film çeken anne baba haberi gördük ( yıllar önce bir astsubayın yaptıgı bişey kızı intihar etmişti , sevgilisi oğlunu yakıp ona yine aşkım diyen anne gördük , öldürülüp işkence edilip buzluğa atılan yavru çocugumuzu gördük , en son mügede bir annenin kızına tecavüz eden adam için aşkım kocam sevgilim diye sevgi sözcüklerini gördük , yakılan kadınlar , valize sığdırılan cesetler , bantlara sarılıp kargoyla gezdirilen kadın cesedi …… Lanet olsun bu dünyaya en çok da bu ülkeye . Cabası da bunu yapanların doğrudüzgün ceza almaması . Tecavüze uğrayanlara bağırmadı yardım istemedi diyen adalet , toplu tecavüze uğrayan engelli kıza rızası vardı diyen adalet , ağrıda öldürülen küçücük leylanın sanıklarının serbest bırakılması , ümitcan uygun adisinin picinin sadece 4 yıl ceza alması . Bu ülkede aç bir insan ekmek çalsa bunlardan çok ceza alır . Tüküreyim böyle sisteme . Yemin ederim her gün en az bir kadın bir çocuk haberi için gözyaşı döküyorumdur , döküyoruzdur . Kızıma bakıyorum 3 yaşına yakın , onun yaşadıgı şartlara bakıyorum allahım diyorum yeryüzünde o işkenceleri o iğrenç anne babaları o berbat kaderleri yaşayan bebeklerin benim çocugumdan ne eksiği var ? En güzel hayatları onlar da haketmiyor mu ? Bana gözümün içine bakan beni kırmayan eşime bakıyorum şükür Allahım diyorum. Sofrada su sürahisini uzatmadı diye dayak yiyen kadınlar , herhangi bir sebepten asla kabul görmeyen bir sebepten çocugunun yanında öldürülen Emine Bulut un ve onun gibi nicesinin suçu ne ??? Gerçekten düşündükçe delirecek gibi oluyorum . Offfffff