Arkadaşlar bende bu tarz bişey yaşadım ama paramı alabildim bankadan size de bilgi vereyim. İnstagramdan bi sayfaydı bana saçma bi kaç bez parçası göndermişler bende kapıda kart ile ödeme yapmıştım ama hiç başıma gelmediği için içine bakmadım o an ödedim aldım içeri baktım ki saçma sapan paçavra eşya var içinde tabi ki sayfadan msj attım adamlara beni engellediler. Hemen bankayla iletişime geçtim para iadesi istiyorum bu sayfadan diye bana kargonun üstündeki adresi gönderen adı şirket ismi falan istediler ayrıca adamlardan istediğim ürün fotoğraflarını adamlarla yazışmalarımı ve adamların gönderdiği ürünlerin fotoğraflarını istediler ve e postama bir form gönderdiler onu doldurdum istedikleri ekleri gönderdim haklı bulunursanız para iadesi yapacağız dedi banka ve yanlış hatırlamıyorsam 3 ay içinde paramı iade ettiler. Üç kuruş içim değmez uğraşmaya demedim şikayet vara yazdım bankaya bildirdim tüm çevreme sayfayı şikayet ettirdim yani bende uğraştım onlarla ve nihayetinde paramı aldım geri