Annecik34 İnstagramda nazendebutikgiyim kullanıcı adında dolandırıcılar var siz siz olun tuzaklara düşmeyin. Ben dolandırılmam da demeyin başa geliyor. Az bir parayla dolandırıldım 400 tl ama insanın içine oturuyor ilk defa başıma geldi.
Annis-ogul Annecik34 hic güvenmiyorum bu Instagram ya az da değilmiş vama 400 lira gondermediler mi urunu
limonkolonyasi Annecik34 kapıda ödemesi olmayan hiçbir siteden alisvers yapmayın işin içinde efr havale olan sayfaların birçoğu dolandırıcı gecms olsun
Annecik34 Gunisigi evet ya şok geçirdim bende keşke teslim almasaydım ama parayı EFT yaptırdılar geri de alamazdım
Annecik34 Annis-ogul 2 bezden body göndermişler ama bez parçası yani yerleri bile silemezsin.. hiç Allah korkuları yok ya… zaten işten çıkmışım çocuğuma bişey alırdım o 400 e … hakkımı helal etmiyorum insanlar çok korkunç olmuş.
Tubaucak Annecik34 ugrasmak istiyorsan eft adresinden bulunurlar. Bilgin olsun. Polis bankayla iletisime gecer
Mihriiii limonkolonyasi kapıda ödeme olanlarda dolandırıcı olabiliyor 🤦🏼♀️ Kargocu kapıda beklemiyor ki teslim edip gidiyor. Bende öyle dolandırıldım bir kere. O yüzden internet sitesi olan yerlerden yada trendyol vs den alışveriş yapıyorum
Annecik34 limonkolonyasi ilk defa İnstagramdan aldım arkadaşım dedi kampanya var o saf ben ondan daha saf 😅
Annecik34 Annis-ogul aynen öyleler nasıl rahat rahat o paraları harcıyorlar acaba biz korkarız birinin 1 kuruşu bize geçsin
deletedmom286 Annecik34 öncelikle geçmiş olsun ve bizide bilgilendirdiğiniz için teşekkür ederiz 😊 sayfaya baktım yorumlara hep kapalı, benim için yorumlar çok önemlidir. Bu detaylara dikkat edin🙏🏻
Annecik34 deletedmom286 doğru ona bakmadım hiç yorumda yapılmıyormuş sınırlandırılmış dolndırıldıktan sonra farkettim
Seldaatly- Annecik34 canım şeffaf kargo diyor bakmadın mı ne geldi diye geri yollasaydın kapıda ödeme yapmadın mı
Annecik34 BihterZiyagil_ yaaa müşteri memnuniyeti falan paylaşmış bende inandım arkadaşım bir de dedi sayfada kampanya var ben aldım sende al diye 😅 ikimizde dolndırıldık