Crcs Annecik34 geçmiş olsun. Şikayet var’a yazın. Başkaları da görmüş olsun. Almadan önce Google a bakıp sipariş etmenizi tavsiye ederim.
ikibalannesii Annecik34 Hem toptan var hem perakende sayfası… Reklamını yaptığı ürünle gönderdiği ürün asla uyuşmuyor paçavra gibi ürün yolladı
kuzey-21 Annecik34 bu yüzden instagramdan birşey alamıyorum valla. Çok dolandırıcı var. Benmde kardeşlerimin başına geldi. Kargo poşetinden anladılarda geri gönderdiler. Sayfaya mesaj atınca da engel atıyorlar hemen
Annecik34 kuzey-21 ya ben hiç yapmadım ilk ve son oldu. Ama yapanda yapıyor alışveriş bana denk geldi çevremde.
kuzey-21 Annecik34 güvenilir sayfa olduktan sonra benim de önceden aldığım olmuştu. Evlendikten sonra hiç instadan almadım.
gamzelioglan_annesi Annecik34 sayfanın takipçisine memnuniyetlerine bakamdınız mı hiç ayrıca kapıda ödeme olup olmadığına