Betullyilmaz_ valla çok kötü durum bizim için çevremde hiç duymamıştım böyle bir şey, burda ögrendim bende adetliyken sütün azaldığını , dediğim gibi ek gidaya geçtiğimiz için çorbasını meyvesini yediriyorum, şuana kadar sıkıntı yaşamadım umarım sizde yaşamazsınız 🙏🌼