Mirancinarmom yaseminsahin14 bende ilk doğumdan sonra 45. Gün yani 10 eylul de oldum sonra 24 Eylül’de bir daha oldum bu ay olmadim beklemedeyim korunuyoruz ama korkmuyorda değilim niye regl olmadim diye