RainOverMe Veragillerden konudan alakasız memnun musunuz neyını sevıyorsunuz yanı hangı ozellıklerını😅
Veragillerden RainOverMe Evet çok memnunum, Oppo Reno 5 Lite, 128 GB hafızası, ben çok fazla fotoğraf çekiyorum, not alıyorum baya baya güzel çekiyor kamerası, geniş açı özelliği var, çift kamera özelliği var, ben çok memnunum. 🤗
Benisahtesevme2 Sevda26 ben 11 kullanıyorum esım 12 acayıp hafif bı telefon bılsem 12 alırdım bende almışken 13 al derım
mervemir- GULCE02 canımız sağolsun bacım 😅😅 gerçek zengin bunu bir polemik haline getirmez ıphone 14ünü alır yoluna bakardı 😅😅
leopar Gryffindor uffff burdan gereksiz bir annenin trol hesabı yazarak eğlence veriyoruz kendisine bence hiç yazmayınca sevinmesin işsiz
Benisahtesevme2 GULCE02 ben gormedım başlıkta ıphone hak yazıyor ondan 😀 aman boşver ne takıyorsunuz gorgu eksıklıgı der gecersın
motheroftwoangels İPhone kullanan herkes zengin mi oluyor anlamıyorum aylarca çalışıp alanlar var emin olun sırf hava civa. Starbucks ’a gidip check in yapan görlllllllll evde puantiyeli pijamayla seda sayan izliyor. İnsanları anlamak zor böyle gereksiz zengin olacaksam hiç olmayayım daha iyi 🤧
Elfvli motheroftwoangels bir csm operatöründen kızıma telefon alirken ben sordum. Bu iPhone kimler alıyor bu kadar diye. Satıcı sadece fakirler geliyor kredi kartına bolduruyor sonra da ödeyemiyor demişti 🤷♀️