Esmom Almışken 13 al canım . Temiz kullanırsan iphone kalıtesi iyidir . Benimki 11 daha uzun yıllar kullanırım hiç sıkıntı çıkarmadı.
Benisahtesevme2 GULCE02 ben gormedım başlıkta ıphone hak yazıyor ondan 😀 aman boşver ne takıyorsunuz gorgu eksıklıgı der gecersın
GULCE02 Benisahtesevme2 ilk başta zengin kadınlar bakabilirmi yazmıştı sonra değiştirildi o yüzden görmemişsin aynen zaten görgü eksikliği🤣
reynwoman AyazMerve çok doğru valla eşimin patronu multitrilyoner bir adam ve iPhone 7 kullanıyor adam 😂
Senibidasanaelikopteryokbuson 11 kullanıyodum 13 pro max aldım memnunum suan cıdden ya benım telefonda sorun vardı yada 11 lerın genel sorunu cok takılıyodu pıl saglıgı cok cabuk dustu Sımdılık memnunum bu telefondan
Veragillerden RainOverMe Evet çok memnunum, Oppo Reno 5 Lite, 128 GB hafızası, ben çok fazla fotoğraf çekiyorum, not alıyorum baya baya güzel çekiyor kamerası, geniş açı özelliği var, çift kamera özelliği var, ben çok memnunum. 🤗
RainOverMe Veragillerden brnım de hafıza sorunum fotonun f sını cekemıyrm tesekkur ederım bı bakayım🤗🌺🙏🏻
Firdevsibici Sevda26 Aşko bende 13 var ilk çıktığında aldım ancak alırken 11 istiyordum ben eşimde o zaman tutturdu uzun süre kullanıyorsun sen 13 al diye ben yine 11 arıyordum ama piyasada yoktu zorluya gittim en son 11 yılbaşına kadar gelmez ama yılbaşından sonra da zam gelecek dedi öyle diyince ben yine 12 alalım dedim appledeki çocukda 12 almayın alacaksanız 13 alın benim aldığım zaman arada sadece 1000 TL fiyat farkı vardı sonra eşim de bir anda daha fazla yer gezmeyelim alalım direk dedi ve orada aldık ben iPhone 13 256gb 13000 liraya aldım sadece tavsiye ederim ancak şuanki fiyatlarından sonra da hangisi daha mantıklı açıkçası pek bilmiyorum
Benisahtesevme2 GULCE02 haha hayır sankı ıphone sadece zenginler kullanıyor Zengın olan genelde parasına kıyıp da alamaz böyle seylerı Ama kendı çapında yasamakta ılan ınsanlar bır sekılde borç harç ıstedıgını alır Eee parayla degıl nasıple olır bazı şeyler
RobinScherbatsky Sevda26 gerçekten o parayı gözden çıkardıysanız 13 alın malum 2. el bu ülkede değer kaybetmiyor