oglumubeklerken SeverusSnape yani kocam bana 14 pro max alır 13 almayı teklif dahi etmez zenginlikse zenginlik 😂😂
Tuba_engn Sevda26 Başlığını es geçerek yanıt veriyorum. Apple sayfasına girip karşılaştır bölümünde iki telefonu seç ve özelliklerine göre kendin karar ver. Madem eşin alacak alsın 13 🤣 Şimdi sen 12 mi 13 mi dedin benden zengin mi oldu🤣
RainOverMe Veragillerden konudan alakasız memnun musunuz neyını sevıyorsunuz yanı hangı ozellıklerını😅
_gulll Iphone 13 alin almisken Cünkü kamerasi 12ye göre daha iyi 12 den 13 e gectim cok fark var gercekten kamerada
Dilaylaa Beb değilde eşim 14 pro max kullanıyor tabi burada 1000 sterlin bile değil çok memnun . 12 13 nasıl bilmiyorum hiç . Ben Samsungcuyum
motheroftwoangels BihterZiyagil_ bu aşkı memnu daki Firdevs hanımın gecelegini yırtıp sonra gidip pazar pazar dolaşıp gecelik bulamayan cemile değil mi 😃😃
Gryffindor Tıp okumuş doktor olmuş birinin böyle bir başlık açması🤦🏻 hangisine inanalım tahsile mi zenginliğe mi