anayimbennana Benim çocuklarım arasında 18 ay var. 2 hafta sonra biri 1 yaşına girecek biri 2.5 yaşına. Yani şöyle diyim zor tabi kolay diyemem ama büyüdükçe birbirleriyle oynamaya başlayınca bi nebze rahatlıyo insan. Hala bazen üzülürüm büyük bebeğimle ilgilenemediğim çok oluyo bazen sarılıp özür diliyorum, analık zor valla ama birbielerini çok seviyorlar öyle görünce de mutlu oluyorum 🥰