anayimbennana bence öncelikle kendiniz rahat olup sakın davranın,ben küçükken emzirdiğimde hep büyük kızıma da sevdiği yiyecek veya içeceği verirdim o mama sandalyesinde yer içerken emzirdim. Benim bir şansım büyük kızımda hiç kıskançlık olmaması 2 yaşında şuan hala kıskançlık yok çok şükür 🙏 küçük kızımın her şeyini büyük kızım için bir oyuna çevirdim her zaman bez değişimi, banyosu hep onun için oyundu ☺️🤗 ben tamamen küçük kızım oturup kendi kendine oynamaya başladığında rahatladım yani 5 aylıkken 👍🏻