anayimbennana İnan bana geçiyo hepsi. Büyük oğlum 20 aylıktı kardeşi doğduğunda, ağlamadan gün bitiremezdim. Küçüğü uyutunca hemen oğlumun kahvaltısını, bezini üstünü başını değiştirirdim zamanla yarışıyodum resmen. Oğlum tırnak yemeye başladı kahroldum ben sana naptım diye. Tek şansım büyüğün uykusunun ağır olması, ses duymaması. Hiç oda ayirmadim bu yüzden biri sağımda biri solumda yatıyor ilk günden beri. Hasta oldu ateşler içinde yandı ben bebek salladım 🥺 Zor günlerdi tabi ki. Şuan siz ve oğlunuz bebeğe, bebeğiniz de dünyaya alışmaya çalışıyo. Büyüğüm 29 küçüğüm 9 aylık olmak üzere eskiye göre çok rahatız. Biri oyun oynuyo öbürü ona katılmaya çalışıyo örümcekte geziyo. Yeri geldi ikisini uyutup banyoya girdim öyle desteksiz büyüttüm düşün. Sende yaparsın hele bi kendini topla acele etme 😊