anayimbennana bir süre atlatamadım tabiki, benim küçüğüm asla uyumayan bir bebekti ağlama krizleri olurdu.. büyük kızımla hiç ilgilenmezdim.. yemeğini bile yapıp yedirmek öyle zorduki.. ama ortalama 3 ay içinde hepsi rayına oturdu.. bebek sakinleşmeye başladı, büyük kızım sürece alışmaya başladı. Ben psikolojik olarak rahatladım.. ekstra birşey yapmadım hepsi zamanla kendiliğinden düzeldi.. hepsinin geçici olduğunu bilip biraz sabır gerekiyor 💕