Urasss13 Canım benimde 19 günlük bebeğim ilk günler bende böyleydim. Anne olunca anlarsın dedikleri, annelik hakkı da böyle birşey. 💕 Kolay değil ama başaracaksın korkma hiç Allah’ın izniyle. Dua biliyorsan bildiklerinden oku kendine, bebeğine içini ferahlat şifa rabbimdendir. Kendini strese sokarsan sütün hepten gider. Mümkünse sütünü de düzenli sağ. Osman Gönülal diye bir doktoe var youtube da ben bay birşey öğrendim. İlk 20 gündü sanırım her iki göğsünüze emzirin ve emzirme sonrası sağın diyordu ben öyle yaptım sütte çoğaldı. Birde bol su ve dinlenme. 💕💕