Urasss13 Oyyy aramiza hos geldin guzel anne. Annelik seruvenin baslamis hayirli ugurlu ,bol saglikli ,mutlu olsun insallah🥰 Bebegine cok saglikli mutlu up uzun bir omur diliyorum.😍 Simdii gelelim lousalik donemine guzel anne su an ki evhamlarinin hepsini malesef hepimiz yasadik. Kusma konusunda suphen varsa bebegini yan yatir kafa tarafini yukselt biraz yataga egim.ver ve sirtina destek koy donemez o. Ya da varsa reflu yatagi kullanmaya basla buyuk kolaylik. Tam 3,5 ay kullandik kendisini🥰 Gelelim sarilik mevzusuna degeri eger 8 se nesi yuksekmis bunun bizim.doktor 10 un altina dustuktwn sonra rahatlayabiliriz demisti sarilik icin 13 du hastaneden ciktigimizda 3 gunlukken 11 di 1 haftalikken 10 du tamam artik sen saatinde emzir takip et korkma demisti bana. SonrrAa sagarak verme sutunu emzir bebisi 20 - 30 dakka ugras memeleri vermekle emdigi kadar emsin uzerine yap mamayi doymadiysa icer zaten. Kendi sutunu sagma biberona iyice alismasin sagmak anneyi cok yorar. Uyku meselesine gelinceee ben ilk 16 gun hic uyumamia bir anne olarak sana tavsiyem lutfen uyu bebek uyurken eşinde desteklesin seni bebegini yakininda yatir sende uyu zaten onun kipirdamasina uyanir olacaksin. Ben senden daha beter evhamli bir anneydim izlerdim asla uyumazdim 16 gunun sonunda hastaneye kaldirildim. Cocugum iyiydi ama anne bok yoluna gidiyordu af edersin😆 Halisilasyonlar gormeye basladim, panik ataklar basladi, insanlari minnacik gormeye basladim, Hic bir yiyemedim vs vs… sen beslenmene ve uykuna dikkat et bebegin gayet saglikli uzme kendini sen cok iyi bir annesin😍😍😍😍