Urasss13 merhaba, bende aynı süreçten geçtim ikizlerim sarılık oldu ayrı ayrı günler ikisini de hastanede fototerapi aldı 1 gun kaldılar sonra geçti sarılık çözümü bu, benimkiler sarılıktan gözlerini açamıyolardı beslenmiyorlardı, ne yaptıysak uyandıramıyorduk yoğun bakımda kaldılar 1 gün sonra aldık, hiç korkma bende çok üzülmüştüm ama sonra hemen toparlıyorlar.