Kdjvnm1 tatlım ver sen mamayı o zaman baksana uzun uyumuş yavrum. Bak ben 3aydan sonra mamayı azaltmiştim. Kızım 5 aylık oldu, uykuları yarım saatlere düştü. Uykuya dalarken ağlamalar falan başladı. Her yerde uyku eğitmeni aradim, buraya bile yazmıştım. Meğer çocuğum büyümüş ve sütümle doymuyormuş. Bir ay sonunda kontrole gittik de doktor baktı sadece 240 gr almış çocuk. Açlıktan az uyuyormuş, açlıktan uykuya dalamıyormuş. Ay vicdan yapıp günlerce ağladım 😂 şimdi hem meme hem mama hem ek gıda tadım düzeni kurdum, çocuğum mis gibi uyuyor. Önemli olan bebeğimizin mutluluğu bence.