Kdjvnm1 canım, ben de kızıma doğduğunun 3.günü mama verdim. Ama benim kızım ilk iki gün gayet normalken 3.gün sabaha karşı uyumamaya ve deli gibi ağlamaya başladı. Annem de dedi ki bu çocuk aç bence. Mama aldık hemen, 30cc verdik. Mamayı saldırır gibi içti ve bitince uyudu. Sarılık oldu zaten, sürekli doktora ölçtürmeye gidiyorduk. O arada da doğum kilosunu çok kaybetmiş ve geri alamamış olduğunu görünce meme ve mama birlikte gittik. Doktor dedi ki sütün bir yerde artacak ve ona yetecek. Bunu anlayana kadar eğer seni emdiginde uyumuyorsa 30cc mama yap ver. Mamayı ya bitirip uyuyacak ya da bitirmeden uyuyacak. Böyle böyle takviye ile git dedi. İlk aylarda bebek emiyor ve uyuyor ya zaten. Yavrum açsa uyumuyor sadece. Öyle öyle bazen mamayı çok azalttık bazen artırdık derken 6 aylık olduk.
Detaylı anlattım çünkü kafanda bir şeyler otursun diye canım. Senin bebeğin de doymadığını bir sekilde belli ediyordur. Ve bunu anne olarak sen anlarsın tabii ki. Eğer doymadigini düşünüyorsan mutlaka emzir ama emzirdikten sonra uyuyamadiysa 30cc yani bir ölçek mama verebilirsin. Doyduğunu anlamadığı icin hepsini içebilir tabii ki ama fazla içtiyse de kusacak fazlasını mutlaka, oradan da anlarsın. Sıkı takip etmelisin ☺️