Kdjvnm1
Yanlış anlayın lütfen ama şu an da olsa psikolojisinden böyle yaptığınızı düşünüyorum 10 günlük bir anne henüz bebeğini tanıyamaz. Benim oğlum şu an üç buçuk yaşında hala böyle değişik değişik huyları ortaya çıkabiliyor evet ben çocuğumu şu an tanıyorum biliyorum huyunu suyunu ama çocuk bunlar bi değişiyor ki Allah Allah diyorum. 10 gün içinde bebeğinize ne kadar tanıyabilirsiniz ki annelerin tecrübelerini dinleyin. Hele ki yeni anne olduysanız 10 gün içinde hiçbir şekilde tecrübe kazanamazsınız daha her şey zamanla. Bebeğinizin 14.gün kontörlü olmalı o kontrolünde eğer doğumdan sonra kilo kaybı yaşadıysa o kilo kaybını tekrar kazanması ve
geçmesi gerekir. Gün de en az 6 bez kirletmesi gerekir.