Annesiballisiii Crcs evet canım senin yerine eşin kardeşin vs vs kullanırsa ve yakalanırsa 600 küsur ceza ödüyorsun rica ederim 💐❤️
Annesiballisiii marscicegi kaybetme değil o fiyat başkası kullanırsa 600 TL ceza ödüyorsun. Ben kendi kartımı kaybettim 60 TLye gidip çıkarttım
Alya-Sena marscicegi bu arada istanbulkart uygulamasini bi indirip giris yapin bakin bi isterseniz kartlarm yazan yere para varmi yokmu belli oluyor ben baktim benm ki onaylanmadgi icin henuz para filan yok
Alya-Sena Ertugrulnannesiii veya ibb den sosyal yardim aliyorsanz icine yukluyorlar ole de kullanilabilir
AngelMotherr Kizannesiii aboooooo her ay yuklendiyse eğer 9 Ay çöp oldu desene Ay mutlu oldum kız teşekkür ederim 😘 şoka a.101 bakacağım hemen ama sanmıyorum her ay olsa o kartta birikirdi tek sefer mi acaba
Firdevsibici Kizannesiii arkadaşlar bu arada defactoda yöneticiyim ve defactoda da İstanbul kart ile ödeme yapılabiliyor
elifinannesi95 tatlisert ıstanbul kart uygulamasından baktım bide netten şikayet ettim bana neden verilmedi diye daha sonuçlanmadı bekliyorum
Demet1234 Crcs eğer başkası kullanmamışsa 637₺ vermiyorsunuz sadece kayıp kart bedeli 60₺ veriyorsunuz benimki de evde kayboldu heralde ben de çıkarttım 60₺ ödedim
MinErtugrul Asyam25 hayır pttden değil iett sitesinden başvurdum ben senin ve çocuğun kimlik nosunu istiyorlar
Merveeofs Hulyaaa merhaba canım, İstanbul’a ailemin yanına gidicem ben de çıkarabiliyor muyum ben acaba çünkü sürekli de gidip geliyorum
susiron Kizannesiii iyide ben baktım ekranden 0 bakiye gösteriyor .Bence o şeydir 147 kez basım hakkı olmasın sınırsız basım hakkı tanımıyor illaki onunda bı sınırı var 150 kez ücretsiz kullanım sagliyordur
Alya-Sena susiron hayir o ayri bayana yatan 150 tl ibb den sosyal yardim dan cocuk parasi o anne karts yatiyor bende basvuru yaptm sonuc bekliyorum . Herkese yatmiyor yani
susiron Alya-Sena himm bayan öyle anlatınca bu anne kartın içindeki bakiye harcanıyor izlenimi veriyor 😁