Merveeofs Kizannesiii ben de ailemin yanına gelicem de çıkarabilir miyim bilginiz var mı? Bakıcam kaç gündür ama unutuyorum hep 😊
Alya-Sena Merveeofs istnblda ikamet edenler icn diye biliyorum cunku basvuru yaparken adres filanda istediller benden tabi siz gene 153 den sorun
Hulyaaa Keremikoom evet cnm İBB dw hayırseverler yatiriyolarmis sagolsunlae ilk defa bana da bı hayr yaptılar Allah razı olsun ☺️
susiron Alya-Sena himm bayan öyle anlatınca bu anne kartın içindeki bakiye harcanıyor izlenimi veriyor 😁
Alya-Sena susiron evt bende basta oyle sandm sonra arastrnca sosyal yardim alanlara filan veriyorlarmis
Hulyaaa Keremikoom hayr İBB kendi sitesinden yapmıştım bir yıl önce ama red vermişlerdi hiçbir vermiyorlar di sadece sosyal yardım kaydım varmış ondan kaynaklı sanırım ama belediye vermiyor zaten hayırseverler yüklemiş kartlara meblalari
Merveeofs Hulyaaa merhaba canım, İstanbul’a ailemin yanına gidicem ben de çıkarabiliyor muyum ben acaba çünkü sürekli de gidip geliyorum
Merveeofs Alya-Sena tüh yaa ikametimi de 1 ay önce yeni aldım 😏😏 bakıyorum da web sayfasına girmiyor zaten ya
sarmaliklahana Kizannesiii aaaaa ben 1 senedir kullanıyorum hatta gecen gün 100 TL yükledim içine kaynanam geldi onala gezdik diye ama hiç bakmadım 🤭
bjkbb Kizannesiii 2 seneden fazladır kullanıyorum henüz denk gelmedim öyle birşeye.😔 Sosyal yardıma basvuranlaramı oluyo sadece acaba
Yarim_Kilo_Kiyma Kizannesiii Aaaa toplamda kaç para yüklüyorlar ki? Ve toplam bakiyeyi mi marketlerde kullanabiliyorum?