marscicegi Meteninannesi52 bu yardım kartı da yapıyormuş getirde alışveriş nasıl yapılıyor ben beceremedim kapıda ödemesi falan mı var getirin
marscicegi Annesiballisiii onu burda yazdı gerçekten birisi, bu kadar istiyorlar diye, hatta onu gördüğümden beri kaybetmemek için iki katı uğraşıyorum bende
MinErtugrul marscicegi 71 tl ödedim kapıma gelsin diye.. ptt yakın olanlar gidip alabilir 60 tl sadece cikartmasi 2 hafta önce çıkarttım
Annesiballisiii marscicegi kaybetme değil o fiyat başkası kullanırsa 600 TL ceza ödüyorsun. Ben kendi kartımı kaybettim 60 TLye gidip çıkarttım
marscicegi MinErtugrul kayıp durumunu kastetmiştim ben, pek bisey bilmiyorum zaten kayb durumunda nolur diye, sizde yeniden mi çıkarttınız
Alya-Sena marscicegi bu arada istanbulkart uygulamasini bi indirip giris yapin bakin bi isterseniz kartlarm yazan yere para varmi yokmu belli oluyor ben baktim benm ki onaylanmadgi icin henuz para filan yok
nurr16 Kizannesiii çocuk 4 yaşına gelene kadar kullanabiliyosum her ay kendini yeniliyor ben 1 senedir kullanıyorum
marscicegi nurr16 kastettiğini şey ne benim kafam karıştı ney veriliyor, anne kartını diyorsanız o var bende, ben icine verdikleri 150 lirayı soruyorum alirmuyiz diye
Crcs Kizannesiii @Annesiballisiii size teşekkür ederim buradan ve internetten yanlış bilgi edinmiş ve 153′ten teyit etmemiştim. Kart usulsüz şekilde kullanılırsa 600+60 ₺ cezası oluyormuş. Kayıp için 60 ₺. Zaten yeni kart basvuru sırasında ne ödeneceği çıkıyor. Benim gibi yanlış bilenleri düzeltmiş olayım bu vesileyle. @marscicegi boşuna strese girdim kaç haftadır. Yine de boynuma asacağım 🙄
Annesiballisiii Crcs evet canım senin yerine eşin kardeşin vs vs kullanırsa ve yakalanırsa 600 küsur ceza ödüyorsun rica ederim 💐❤️
Karakiz1 Kizannesiii Bu kart baska illerin marketlerinde gecerli olur mu acaba bendede var ama suan baska ildeyim hic haberim yoktu
Ertugrulnannesiii kendimiz yükleme yapınca alışveriş yapabiliyoruz. içindeki hali hazırda yüklü olan nakitle yapılmıyor maalesef.
Ertugrulnannesiii Kizannesiii kendimiz yükleme yapınca oluyor o.direkt karttan içindeki limitle olmuyor.
Alya-Sena Ertugrulnannesiii veya ibb den sosyal yardim aliyorsanz icine yukluyorlar ole de kullanilabilir