ipekkizimmm Kizannesiii yokmus baktim. sosyal yardima falan basvurmamistim ben ondan mi yok yani 🤷🏻♀️
elifinannesi95 tatlisert ıstanbul kart uygulamasından baktım bide netten şikayet ettim bana neden verilmedi diye daha sonuçlanmadı bekliyorum
Crcs Kizannesiii biliyorum. Uygulamadan takip ediyorum en son benim kullandığım vakit gözüküyor hâlâ. O yüzden evdedir belki diye arıyorum hâlâ. 637 ₺ veresim yok hiç.
Annesiballisiii Crcs 637 TL ne alaka? Bende kaybettim anne kartımı 60 TL ücret karşılığında yenisini çıkardım..
Demet1234 Crcs eğer başkası kullanmamışsa 637₺ vermiyorsunuz sadece kayıp kart bedeli 60₺ veriyorsunuz benimki de evde kayboldu heralde ben de çıkarttım 60₺ ödedim
begonvilkokusu Bende baktım simdi 0 tl 😂 sosyal yardıma basvurmadığım için sanırım kaydımda yok sosyal yardımda
motherthea begonvilkokusu sitesinden başvuru olmuyor siz nerden çıkartınız hemen veriyorlar mı kartı ibb yerlerinden yapınca
Nessozz Uygulama mağazasından İstanbul Kart uygulamasını indirin ordan giriş yapınca kartlar ve bakiyeleri görünüyor. Ben de yeni çıkardım kartı baktım bende 0 tl 😃
MinErtugrul Kizannesiii maalesef öyle olmuyormuş bende devletin bana verdiği 150 tl ile getirden alışveriş yapılacak zannediyordum aradım 153 u sordum biz kendimiz anne karta bakiye yükleyip öyle getirden alışveriş yapıyormuşuz
Crcs Annesiballisiii aa yakın zamanda mi? Internette ve burada o şekilde yazıyor. Ibb şikayetlerinde okudum.
marscicegi Annesiballisiii onu burda yazdı gerçekten birisi, bu kadar istiyorlar diye, hatta onu gördüğümden beri kaybetmemek için iki katı uğraşıyorum bende
Melisatapar44 Kizannesiii bende kullanıyorum da kalan bakiye 147 yazıyor siz markette falan kullandınızmı pek anlamadım