Kızlar bugün bir yere gitmek için İstanbul kartımı (anne Akbil’imi kullandım.) bilmeyenler ya da İstanbul’da yaşamayanlar için söyleyeyim 4 yaşa kadar çocuğu olan annelere ücretiz anne Akbil’i veriliyor istediğin kadar kullanıyorsun. Neyse bütün bir yere gitmek için otobüse bindim akbili bastım ücretsiz geçtik sonra kızım ağlamaya başladı akbili ben basacaktım diye ben de nasılsa ücretsiz kart dedim 2. yide basmaz diye kızıma gel sende okut dedim gönlü olsun diye okuttu bir de ne göreyim Akbil okundu ve içimde 147 TL bakiye kaldı yazdı. Netten baktım meğer ibb yüklemiş bunu kartlara bununla market vs bile çıkabiliyoruz. Bilmeyen anneler bir baktırsın kartına bende şans eseri öğrendim belki de her ay yüklüyorlardı haberim yoktu