Arascyln Alperenimm 2 aylık bebek 6/8 saat bekletilmemeli. 4 saati aşma bence çok küçük zaten hemen yoruluyodur ne kadar eme bilir ki 6/ 8 saat bekleyebilsin.
Asel0135 Arascyln yoo benim bebeğim uyuyordu ve hiç uyandırmadım 6 7 saat aralıksız hiç bir sıkıntı yaşamadım şükür ayına göre ilerde gidiyor
Rabiaeser Kızlar ben çok kötü bişey yaptım bebeğimi 1 yada 2 aylıkken bıraktırdım emzirmeyi şimdide çok ama çok pişmanım ama benim oğlumda emmek istemedi hatta 40 ı çıkmadan mama verdim gece hiç emmezdi memeyi tutturur tutturmaz uyuyuyordu hiç emmek istemedi hastanede mi alıştı acaba diye düşünüyorum çünkü ben agrılarımdan bayılıp kalıyordum o arada bebeğe mama vermişler
Asya56 Rabiaeser bizim de daha 21 günlük silikon göğüs ucu kullandım bide göğüslerim yara oluyor diye kaç kere sağıp biberonla verdim. Şimdi göğsümü tutmak istemiyor baya bi cebelleşiyoruz. Biberondan daha hızlı aktığından olduğunu sanıyorum. Gece mama verdim bi iki kere. Ne yapacam bilemiyorum. Elektrikli pompa almayı düşünüyorum sağıp öyle vereyim diyorum en azından altı aya kadar
2kuzucukannesi Alperenimm 2 ay 11gunluk oğlum ben 4 saatte bir emziriyorum gece zaten genelde 1 gibi yatıyorum 5e alarm kuruyorum kalkıp emziriyorum ama huy edindi genelde 8 de uyanır hergün artık kendini bi düzene soktu diyebilirim yani gece 1 kez kalkıp emzirmis oluyorum geç yattığımdan dolayı ama 1 kere kalkamadım yorgunluktan o gece de hiç uyanmadı minnosum bi baktım saat 7 buçuk olmuş yaşayan bilir öyle bi vicdan azabı yasıyorsunuz ki aç kaldı çocuk nasıl uyudu bu saate kadar ac aç diye 😂
Yasemnakca 2kuzucukannesi maşallah subhanallah bizde 2 ay 11 günlüğüz ama hiç bilmem 4 saat uyuduğunu 👏
Jelibon Alperenimm 4-5 saati geçirmedikçe kendi uyanmasını bekleyebilirsin canım. Üç aylık olunca tamamen ona bırakırsın artık.
Asel0135 Alperenimm ben saat kurmuyordum kendi acıkınca uyanıyor zaten 6 saat aralıksız uyuduğunu bilirim şuan 4bucuk aylık bazen saat başı bazen 2 saattebir uyanıyor. Oyüzden uyuyorken ellemeyin derim
Yasemnakca Alperenimm bizde 2 ay 11 günlüğüz ağlayınca emziriyorum ben. Sağolsun kızımda 2 saatte en geç 3 saatte ağlıyor 😀
Asel0135 Yasemnakca ya büyüdükçe daha çok değişiyor galiba ilk aylar çok uyuyordu şimdide sürekli uyanıyor🤔
2kuzucukannesi Yasemnakca Canım 2.cocugum benim ilki 2,5 yasında öyle böyle bi derece yaramaz değil yanı gören herkes sabır duası ediyor bana öyle diyim buda huzursuz durmayan bi çocuk olsaydı kafayı yerdim heralde ki suan o noktaya az kaldı düşün oyuzden masallah diyelim allah bi yerden yardım ediyor iste
Alimmmm oglumveannesi maşallah maşallahh maşallahhh Benimki saat başı uyanır ve uyandırır beni zombi gibi geziyorum artık 🥴
oglumveannesi Alimmmm Allah kolaylık versin, her durumun aşırısı zor, biz ilk günlerde uyandıramadığımız için sarılık oldu, uykuculuğun da böyle riskleri var maalesef:)
Asel__Berra Benim kizimda 1 aylik oldu bende geceleri ilk.zmanlar sarilik oldugu icin 30 dk bi kaldiriyordum gun icinde ama 4 gundur geceleri kendisi agliyor 2 saatte bi acikinca agliyor bende kaldirmiyorum zaten gerek de olmuyor kendisi kalkiyor acikinca
Gamo35 Her kafadan ayrı bir tecrübe 🤭maşallah öncelikle uyanmamasi iyi bısey sende dinlenirsin sütünde artar dinlendiğinde ama onuda 3 saati aşmayacak şekilde uyandırıp emzir ki hem sütün çoğalsın emdikce hemde o aç kalmasın. Sağlıkla büyüt.
Drysmsn Bebek ne zaman açıkirsa ağlayarak sinyal verir zaten biz yenidoğan hemşiresine sorduk uyandirmayin o kalkar dedi şu an 2 ay 10 günlük kendisi açıktuginda ağlar kalkar doyururum.sizde uyandirmayin bence uykusu bolunmesin