oglumveannesi Alimmmm Allah kolaylık versin, her durumun aşırısı zor, biz ilk günlerde uyandıramadığımız için sarılık oldu, uykuculuğun da böyle riskleri var maalesef:)
Mermaid16 Alperenimm benimde kızım 2 ay 7 günlük sarılık riski yok artık çok uyandırmıyorum kilo alımıda iyi.. kendi acıktığında uyanıyor.. bazı geceler 2saatte bir kendi uyanıyor birkaç kezde 5-6 saat uyumasına müsade ettim.. gün içerisinde aktif emen bir bebek zaten uykuyuda ihtiyacı var bence..
Asya56 Rabiaeser bizim de daha 21 günlük silikon göğüs ucu kullandım bide göğüslerim yara oluyor diye kaç kere sağıp biberonla verdim. Şimdi göğsümü tutmak istemiyor baya bi cebelleşiyoruz. Biberondan daha hızlı aktığından olduğunu sanıyorum. Gece mama verdim bi iki kere. Ne yapacam bilemiyorum. Elektrikli pompa almayı düşünüyorum sağıp öyle vereyim diyorum en azından altı aya kadar
Arascyln [silindi] maalesef doktorlar emzirmeyle ilgili eğitim almiolar. Emzirme danışmanları doula lar bu şekilde yönlendiriyo. Hatta ilk 6 ay saati gecirmeyin diolar
[silindi] Arascyln walla bilemiyom orayi canim ama avrupada ki sistem bu miljonlar boyle yapiyo ve bebeklerin hepsi saglikli her ay 1300 kg aliyoruz yani
Arascyln [silindi] facebook da emzirme akademisi var doula aslı tanır bende ordan aldığım bilgiyi paylaştım.
FHKK Alperenimm Bizde 2 aylıgız kendi kalkıyor 2 saatte bir emiyor uyuyor. 2 saat te bi kaldırın aç kalmasın kuzu
Gksaksl Alperenimm Başlarda öyle oluyor evet. Eğer erken yatıyorsa mesela benim oğlum 10 yatıyor ben 1 e doğru yatıyorum en geç yatarken kaldırıp emziriyorum ki ben tam uyuduğumda kalkmasın diye. Onun dışındaki kalkmalarını kendi kalkıyor bazen 2 saat sonra bazen 3 saat sonra.