123PrensAnnesi123 yazıdan dolayı bıraz da, tonlama yapamıyoruz konusma degıl sonucta. E ımlayı da cok ıyı kullanmıyoruz alel acele yazdıgımız oluyor yazılar bırbırıne gırıyor. bu saatte de yorgun oluyor genelde anneler. Yanlıs anladıgımız anlasıldıgımız da oluyor yorgunluk yuzunden, takmayın sonucta kımse kımseyı tanımıyor acıklamanızı yaparsınız ınanıp ınanmamak onlara kalır artık🤗ben tesekkur ederim🌺🤗