123PrensAnnesi123 bizde doğunun en ücra köşesindeyiz küçücük bebeğimle bırak dışarıya balkona zor çıkarıyoruz. Eşim deseniz operasyonlar,görevler sabah kapıdan içeri girdiğinde dünyalar benim oluyor gece diken üstünde uyuyorum. Bekçileri küçümsemek değil derdim ama fesat bilmem ne kahvaltı edemiyor sarhosla uğraşıyor deyince dayanamadım. Doğuda görev yapan jandarma eşisiniz demek istediğimi en iyi siz anlarsınız. Rabbim yardımcımız olsun inşallah eşlerimizi bizlere evlatlarına bağışlasın mevlam.