momybaby seninde askerin neler yaşadığından haberin yok bekçi memleketinde görev yapıyor asker Doğu demeden dağ demeden dış karakol demeden çalışıyor hergün şehit veriyoruz ölümle burun burunalar . Siz rahat edin diye . Annesinden ayrı evladından ayrı sevdiklerinden ayrı . Dağda günlerce kalarak metrelerce karda yürüyerek konserve yiyerek. Belki yeni doğmuş çocuğuna hasret ölerek . Yani diycem o ki asker polis gerçekten zor ama tabiki bekçiliği de küçümsemiyorum oda zor ama lütfen unutmayalim askerlerimizi ne zorluklarla çalıştıklarını . Rabbim ayaklarına taş değdirmesin