Gozdenes48 Allahın izniyle atlatırsin canım gerçekten korkulacak bir sey yok bebek bu aşı olmasa bile ateşlenebilir huzursuz olabilir her an bunun korkusunu yaşayamayiz git aşıyı yaptır ondan sonra 1-2 saatte bir ateşini ölçersin huysuz olursa kucagindan indirmezsin ateşi çıkarsa calpol verirsin ılık duş aldirirsin ince giydirirsin geçip gider Allahın izniyle Allah yardimcin olsun