Gozdenes48 Hemşireyim vermeyin kesinlikle gereksiz bir ilaç kullanımından başka birşey değil. Ayrıca gözünüz korkmasın canlı aşı yapılacağı için biraz ateş ve huysuzluk yapabilir abartılacak boyutta değil. Belki de hiç sıkıntısız atlatacaksınız. Önemli olan sizin sakin kalmanız çünkü bebeğinizin size ihtiyacı var bu süreçte. Aşıdan sonra bebeğinizin ateşini takip edin üşütmeyecek gibi ince giydirin siz bilirsiniz onun ayarını evinize göre. Ateş 38 i geçer 38,5 falan olursa 1 çay kaşığı Calpol verirsiniz. Huzursuzluk yaparsa da bi gece siz uyumayın o kucağınızda uyuyuversin ne olacak. Bazen meslektaşlarımı da anlamıyorum kendince uyarıcam derken insanları paniğe sürüklüyorlar 🤦🏼♀️