Gozdenes48 Sağlık ocağına gitmeden önce şurup vermen önerilmiyor canım,iğne etkisini göstermiyor vücut dirensin diye yükleme yapılıyor o iğneyle zaten o yüzden verme,ateşi 37.8 falan olursa ki umarım olmaz biraz ağız mendillerinden suyun içinde ıslat alnına ve ayaklarına koy,sirke sakın kullanma.
Rnjektör var ise 2.5-3 cc ya da bir çay kaşığı parol-calpol verebilirsin. Şimdiden geçmiş olsun annesi gitmeden duşunu da aldırmayı ihmal etme 3 gün duş yasak 😐 3.ay zaten aşısı yok rutin kontrol var🙏