Sirinbusra canım üzülme onlar da gözlem yapıyor.Konuşamıyorlar neyi nasıl ifade ediceklerini bilmiyorlar.Öyle tepki verenlerinörnekleri var .Her çocuğun yetiştiği ortam farklı, karakterleride.Mesela kızımın da oyuncağını kuzeni aldı,öyle sessiz kaldı.Sonra bir oyun oynuyorlardı bağırdı(evde domates adam şarkısı söyler bağırırız).Baktı çocuk korktu gücünü öyle gösterdi diğeri itiyordu kıskanmıştı onu babasından çocuk iste,tokat vs de gördü ama unutturdum. Allah tan sonra sesini yükselterek tepkisini göstermeye çalıştı ama benim çocuğum sosyal ,sevecen ama çocuk yok hiçkimsemin olmadığı bir şehre geldim parkta,bir komşumun ondan küçük çocuğu var onunla ve bizi gözlemliyerek ancak bu kadar ;)