Sizi anlıyorum, avmde çocuk arabalarına bindirmiştik kızımı, babası kumandayla sürüyordu, 7 yaşlarında çocuğun biri geldi bilerek çarptı arabayı durdurmadı, kızım daha çok küçük üstelik. (Çarpışan araba değil, normal kumandayla sürülen araba, büyük çocuklar kendisi sürüyor) geçen parkta da elinden herşeyi aldılar, kızım öyle bakıyor, diğer çocuk unutup oyuncağı bırakıyor, kızım alıp onu çocuğa geri veriyor oyun oynamak istiyor öyle saf. Kum atıyorlar yüzüne, yanağına vurmaya çalıştılar falan. Kızım garibim öyle bakıyor, başından ayrılamadım korudum sürekli. Öbürlerinin anası da banka oturmuş çene çalıyor.. bende çok üzüldüm yapı meselesi mi anlamadım