Kızlar iki yaşına girecek oğlum var çok tembel . Herkese güler her çocuğa sevecenlikle yaklaşır gider öpmek ister elinde ne varsa verir vermek istemese çekip alsalar bakar kalır ya çok canim sıkılıyor tüm bunlar çok güzel merhamet sevgi içeren duygular ama insanlar ve onların yetiştirdiği çocuklar beni düşündürüyor.benim çocuğum niye vurmuyor bağırıp saldırmiyor diyorum bazen . Çocuğu böyle olan varmı ne zaman açılır .bu ardaa parka kalabalığa falan sokarım çok sosyal bir çocuk. Ne zaman kendi hakkını savunur ne yapmam gerekiyor