egekusumm Asla kolay diyemem zor ama büyüdükçe güzelleşecek. İkinci çocuk olduğunda tek çocuktaki gibi rahat olamıyorsunuz, birinin ihtiyacını giderip diğerine koşuyorsunuz. Yemek, temizlik, bakım vs çoğu zaman yetişmiyor. Kendinize vakit ayıramıyorsunuz bir süre. İlk zamanlar sanki hiç geçmeyecek gibi geliyor hatta. Ama geçiyor, küçüğünüz büyüdükçe daha güzelleşiyor. Küçüğüm 3 aylık benim, lohusa psikolojisi ile neden doğurdum hazır değildim bile dedim. Desteğe ihtiyacım olduğunda yardım istedim. Bir ay annemde kaldım, döndüğümde eşimden yardım istedim. Bazen temizlik yapmadım, bazen yemek. Küçük yüzüme gülmeye başladığında herşeyi unuttum ama 😍 tek sorunumuz kardeş kıskançlığıydı onu sa yavaş yavaş aşıyoruz. Herşeyi kendiniz yapmaya çalışmayın tavsiyem yardım istemekten çekinmeyin. Eşim çok şükür anlayışlı biri yemek de olmasa temizlik de olmasa problem yapmaz. Evdeyken yardım isteyince yardım eder. Çocuklara bak dediğimde bakar. Ben de elimden geldiğince düzen oluşturmaya çalışıyorum. Sizde korkmayın bir gün iyi ki diyeceksiniz, hayırlı olsun şimdiden 🌸🙏