egekusumm bende kızım 12aylıkken öğrenmiştim aynı böyle belirgin iki çizgiyle😂 o kadar ağladım o kdar ağladım ki anlatamam size 9ayı zehir ettim kendime lohusalığımıda ben napıcam başaramıcam bakamıcam diyodum sürekli, sonra bi ark dedi ki napıyosun sen kendine normal hayatına ayak uydur onlar senin yavruların başarırsın vs inanın aydınlandım ve o gün bugündür şükür çokkk iyiyim iyiki olmuşlar o kadar güzeller ki😍 bazen Allahım bunları hakedecek kadar iyi biri miyim diyorum🥰 inanın korktuğunuz kadar zor olmayacak annelik zaten zor tek bebeklede iki bebeklede aynı hem bilgileriniz çok taze tecrübelisiniz daha kolay büyüyor ikinciler😍 lütfen benim gibi kendinize zehir etmeyin bu güzel günleri tadını çıkarın içinizdeki mucizeyide kendinizide üzmeyin🥰