Mayisannesi34 Balteknem Bizde küçük daha bir şey yapmıyor ama sizin yaşadıklarınız bizde de var biraz azaldı ama hala vuruyor tepkisiz kalmaya çalışıyorum bazen elimde olmuyor benim de büyük olan kız sanırım kızlar biraz daha fazla etkileniyorlarmış kardeşten
Balteknem Mayisannesi34 evet kız baya etkileniyor herşeyi yapmaya çalışıyorum etkilenmesin diye ama malesef etkileniyor yinede
Goktugunannesiyim egekusumm allahin izniyle ustesinden gelirsin oyle dusunme o dogana kadar bebegin biraz daha büyümüş olacak zaten evet zor olur ama olmus bir kere
egekusumm hilalella inşallah dediğin gibi olur.zorluğu neyse de oğluma çok üzülüyorum memeden nasıl keseceğimi bilmiyorum..vs
egekusumm hilalella inşallah dediğin gibi olur.zorluğu neyse de oğluma çok üzülüyorum memeden nasıl keseceğimi bilmiyorum..vs
egekusumm Premseskolar eşim de çok üzülüyor beni böyle görünce .alışmak zor ama yapacağıma inanıyorum inanmak istiyorum