tarcinnn canım biz doğduğundan beri prima premıum care kullanıyoruz şuan 6 aylık oldu fakat yeni yeni bizde de taşırma yapıyor çok kaka yaptığı zaman geçen gün bacağından kalası taşmış görünce şok oldum nasıl oldu bu diye, pişik vs hiç yapmadı o konuda iyi ama sızdırma konusunda şüpheliyim 🤦🏻♀️ genelde molfixsi çok öneriyorlar onu bi dene istersen