tarcinnn off bnmde derdim aynı iki oğlum var biri 21 aylık dgeri 3 aylık ikisinede en baştan beri sleppy kullanıyorum ama çiş kaka hep geçiriyor gündüz çiş geçme olayı büyükde olmuyor ama kaka yaptıgın da illa yanlardan geçiriyor küçük oğlumda gece gündüz fark etmeden çiş geçiyo gerçekten kıyafet yetişmiyor resmen bi ara büyük için molfix aldık oda aynı küçüğe confy aldım oda aynı prima pahalı oldugu için denemedim bile gdip fazlaca zıbın aldım çözüm olarak 😊