tarcinnn Biz de 4 aya yaklastik. Genelde sleepy kullandim. Arada baby turco,baby goon, minies, bebe land, evy baby kullandim. En son e bebek bezi olan baby me aldim. Aralarinda en cok memnun kaldigim bu oldu. Sanirim en uyguna geleni de… 3. ayda sırta ya da göbeğe kaka taşması sorunu yaşamaya basladim. Bunda olmadi. Ama bir tik buyuk geldiginden mi bilmiyorum. Bacak arasindan bulasiyor bazen. Ama taşma gibi degil. Bu arada e bebegin gogus pedlerini kullaniyorum. Cok emici. Belki aynı yöntem kullaniliyordur. Kucuk bir paket al dene istersen.