defnemommm tarcinnn benimde kızım salıncaktayken kaka yaptı mı beline çıkıyor sanırım bu bezden kaynaklı değil gibi 😂
Efilee defnemommm Evet benim bebekte pusette yatarken ve kucakta tutuş pozisyonuna göre yaptıgında sırtına çıkıyor, ama yatagında düz yerde yatarken falan çıkmıyor, bezle alakalı oldugunu düşünmüyorum
incitanem3 tarcinnn kesinlikle e bebek kendi markası Baby me. Kremli ve kalın dokulu asla tasirmiyor ve pişik yapmiyor
tarcinnn incitanem3 onda 1 numarası ilk doğduğunda hediye gelmişti ama pek beğenmemiştim o zamanlar büyük bedenleri farklı mıdır acaba
Anneyimanne14 tarcinnn yanlış yazmışım hii yazarken bebem natural bana göre primayla yarışir ilk çocukta hep Prima kullandım 2 çocuk olunca Prima zorladı çok marka denedim bunda memnun kaldım Prima gibi uzun süre dursada sızdırma yapmadı hic
tarcinnn OptimusPrime bebeğim sleepy 3 beden kullanırken onun 2si hediye geldi ama kalıpları nasıl açayım mı ki paketi
OptimusPrime tarcinnn Açın sleepye göre daha iyi bedenleri. 2 bedeni olur mu bilemedim. Kaç aylık kaç kg?
incitanem3 tarcinnn 4 numara kullanıyorum kalın ve büyük aynı kakayi sleepy Baby turco beline kadar bulaştı bütün çamaşırları gitti bu bezde bir damla taşmadi içi de kremli çok güzel
OptimusPrime tarcinnn 3 numara tam olur sanırım emin olamadım. Em Bu baby normal beze göre büyük kalıplı uzun zaman kullanabiliyorsunuz.