irem-Dora tarcinnn bir de düzeltiyorsunuzdur belki ama ben ilk doğduğunda bilmiyordum kaynanam gösterdi, bağlarken bariyer lastiklerini tam bacak arasına gelecek şekilde düzeltmek gerekiyor, kıpır kıpır olduklarından taşıyor düzeltmeyince
Asel35ahsen tarcinnn numarası küçük olabilir mi? Ben kızıma sleepy kullanıyodum aynı şeyi yaşadım molfix aldım onda da aynı şey olunca numarasını büyük aldım tekrar yaşamadım öyle bir şey
tarcinnn Asel35ahsen aldım 1 numara büyüğü de aynı maalesef, içeriye katlayarak da bağlıyorum. Şimdi de katlamadan bağladım bakalım neler olacak 😅
oglumubeklerken tarcinnn oğlum neredeyse 10 aylık doğduğundan beri hep sleepy kullanıyorum gayet memnunum bir numara büyük bez alın
irem-Dora tarcinnn numaradan kaynaklı bence, sleepynin kilosuna bakmayın, benim oğluş 6, buçuk kilo ama 4 numara beze geçtik. Üç numaranın bariyerleri iz yapmaya sızdırmaya başlamıştı, şimd öyle bir sorun kalmadı
Cyabanova tarcinnn bence siz bezinizin numarasını büyütün. Benimde 7 aylık bebeğim var sleepy kullanıyorum öyle bi problemimiz yok
OptimusPrime tarcinnn 3 numara tam olur sanırım emin olamadım. Em Bu baby normal beze göre büyük kalıplı uzun zaman kullanabiliyorsunuz.