2bebeannesiii şimdi eminim sezaryen doğumu kötüleyenler olacaktır yok kaç gün kendine gelemedi yok işte sancıdan duramadı… ben de normal doğum yapan bazı arkadaşlarımın kötü hikayelerini anlatayım o zaman! O kadar değişken ve kişiye özgü bir şey ki bu sen vajinal doğum yapmışsın onu yaşamışsın bildiğim gibi olsun diye düşünüp vajinal doğum yapabilirsin. Eğer ilk doğumun olsaydı kesinlikle sezaryen önerirdim.
Ben sezaryen doğum yaptım 10 tane de doğursam yine sezaryen tercih ederim. Spinal anestezi oldum bebeğimi öptüm kokladım. Sütüm de hemen geldi. Hemen ayaklandım da… tabi ki kalkarken falan biraz zorlanıyorsun ama cok normal. Şöyle söyleyeyim sezaryen ameliyat yerim meme ucu yaraları kadar canımı yakmadı… göbeğim eskisinden de az:) hatta hamile kaldığım kilodan 10 kilo zayıfım diyet falan yapmadığım halde hani diyorlar ya sezaryende kilo kalıyor falan kişiye göre değişiyor her şey..
Yani dediğim gibi ilk doğumun olsaydı deli misin sağlığını riske atma sezaryen ol derdim ama sen vajinal doğum yaşamışsın yani.. karar senin kimilerinin ikinci doğumu kolay geçerken kimilerinin de zor geçiyor. Prenses doğum mu yapacaksın yoksa sancı çekerek mi?