Bende iki doğumumu sezeryan oldum ilkinde ilk aksam kalktim ayağa hic bisey anlamadim cok kolaydi cok şükür ikinci sezeryanimi 15 günn önce oldum ikincisi biraz daha zordu ama en fazla 1 hafta sürdü ayaklanmam çok şükür benimde 32 aylik kızım var onu kucağıma alamamak beni biraz üzdü ama babasi yanindaydi devamli bi sekilde idare ettik. Ayrica kuzenim benimle beraber normal dogum yapti onada alttan baya bir dikiş atılmış hala oturamıyorum rahat hareket edemiyorum diyor belli olmuyor yani bünyeye göre değişiyor normal yada sezeryan doğum zorluğu