NoThing2Lose her şeyi tattırdım ayına göre olanları sonra istediği kadar vermeye başladım şuan da zorlamıyorum yemek istediğinde ağızını açıp kapatıp mama sandalyesine vuruyor. Bazen beş kaşık yetiyor bazen 10 kaşık yiyor öyle sınırlamadım damak zevkine göre gidiyorum her şeyi sunuyorum istediğini istediği kadar yiyor. Muzu iştahsız yerken avokado ve lor ezmesine bayılıyor onunda damak tadı kendine has tabi. Patatesi 5 mama kaşığı yiyor yumurta sarısının hepsini bitirmek istiyor. Bence ek gıda da ne yaparsan yap zorlama bence. Biz kızımla sofraya beraber oturuyoruz. Biz yerken yemek istiyor ona da özel hazırlıyorum. İstediğinde veriyorum. Tarhanaya bayılıyor. Bebek tarhanası almıştım. Ben bebeğime
Lor yoğurt tarhana avokado muz elma armut havuç patates taze fasülye bebe irmiği pirinç unu pancar tattırdım. Ayına göre bir tek bal kabağı kaldı. Onu da yakın zaman da tattıracağım benim bebeğim de 5 ay 22 günlük. Vallahi kim ne derse desin bebeğimi yormayacak şekilde ayına uygun besinleri anam babam usulü tattırdım. Bebeğimin doktoru sadece mama tükettiği için 4. Ayda muhallebi ve yoğurda başlatmıştı. Ben de beşinci ayda geçtim tadımlara. Yumurta sarısı ve lordan omlet yaptım pancarlı havuçlu pankek yaptım. Yavaş yavaş kendince çiğnemeye başladı. Ben memnunum yemek isterse yer istemezse yemez şuan tadım dönemi zaten bebeğine göre git canım. O da bir insan ve kendine has özellikleri var. Bulamaç yapmadım hiç
Her şeyi tatsın diye iyi ki de yapmamışım.