NoThing2Lose biz de 5 aylık başladık. Başta sadece 1 öğün verdim, 7.aya doğru 2 öğüne geçtik.
Yoğurt vermediyseniz yoğurdu 3 gün kuralıyla tattırmanız gerekir, süt alerjisi riski sebebiyle. Belli başlı alerjen gıdalar hariç 3 gün kuralını gerek görmüyor artık uzmanlar ama sizin içiniz nasıl rahat ediyorsa öyle ilerleyin. Şu an çatalla ezilmiş fazla pütürlü gelebilir ama blenderdan da geçirmeyin derim. Havanla ezebilirsiniz ve yoğurdu tattırdıktan sonra sebzeleri zorlandığı yerde yoğurtla yumuşatıp verebilirsiniz.
Mevsim sebzeleri ve sonra mevsim meyveleriyle devam edip karıştıra karıştıra ilerlersiniz. Sonra tahılları, kuruyemişleri vs de ekleyebilirsiniz. Yavaş yavaş da pütür oranınk arttırırsanız ilerisi için daha kolay olur. Bir de internette herkes ekgıda uzmanı kesildiği için çok fazla yanlış bilgi var, şu gıda şu ayda yenir bilgilerinin çoğu yanlış. Instagramınız varsa herseyiyiyenbebek hesabına bakabilirsiniz.