NoThing2Lose merhaba güzel anne, bende senin gibi bu süreçte ne yapsam acaba diye düşünüyordum.eger bebeğin alerjik reaksiyon göstermiyorsa ki kabak havuç vs kimseye alerji yapan bişey degil ama yinede bebeğini en iyi sen tanırsın ve 3gub kuralı ile de giderbklirsin
Ben önce yoğurt tattirdim 5.ay ilk gün
İkinci gün alabildiği kadar yoğurt verdim yani zaten çok yemiyor bir bir buçuk çorba kaşığı
Sonra her tattirdim gıda ile yoğurt verdim
Yavaş yavaş ilerledim 5.ay boyunca yoğurt sebze meyve şeklinde herşey tattirdim
6.ay ilk hafta yumurta avakoda bunları 3gun kuralı yaptırdım.cubku herkese alerji yapabilme olasailigi yüksek şeylerdi.
Ve artık bir öğüne geçtim
Bebeğim bu ayda bir öğün olarak tuketebilsigine kanaat getirince 6.ay son haftası az az kahvaltılık deneyimlerim
Artık 7.ayda kahvaltı +öğlen yemeği
8.ayda kahvaltı+öğlen yemeği ara öğün
9.ayda kahvaltı öğlen yemeği akşam yemeği ara ogungectim
Bebeğini iyi takip edince oluyor
Tabi herzaman herşey yolunda gitmiyor dış çıkartma ateşlenme yememe
Benim bebeğim mama ile besleniyor
Biberon reddi gibi seylerleee karşılaştım
Ama yılmadan devam ettiğim.
Şuan 10aylik oldu
Sağlıkla buyutmeniz dileğiyle….