NoThing2Lose çorba ve öğün sayısı için çok erken. 5 ay 15 günlükken başladım. 6 ay 5 günlük kızım. 3 er gün sebze meyve denedik. ( kabak, havuç, patates, elma, armut, şeftali, muz ) Şimdi yumurta yoğurt deniycem.
7 - 7,5 aylıkken anca 2 öğün yer diye düşünüyorum.
Biraz biraz yedikçe kaşığı kavramaları bile değişiyor. Aceleye hiç gerek yok 🐥