afrAybars birpapatyaannesi ayy inşallah bende böyle memnun kalırım canım ya bugün hemen denicem inşallah ✨
birpapatyaannesi afrAybars insallah kuzum takarken kenar lastiklerini iyice acıyorum takıyorum hiç çıkmadı 🥰
afrAybars Susamuru bende ilk çocuğuma Prima kullandım çok memnundum ama çok pahalı olduğu için 2.ye sleepy aldım illallah ettim Molfix denicem herkes çok memnun bende memnun kalırım inşallah ✨
sacmalamayten1 afrAybars molfix kullaniuorum 4 numara bi haftadir sizdirma yasiyodum kucuk geldigi icinmiş 5 e gectim bi sorun yasamiyorum
afrAybars sacmalamayten1 küçük gelince sızdırmasına razıyım kuzum sleepy 3 numara kocaman bez ona rağmen her defasında üstü sırılsıklam oluyor
Firdevsibici afrAybars bebekten bebeğe değişir tabi ama benim bebeğimde sleepy kullanırken hep kızarıklık oluyor sıvı kakayı bile emmediği için molfixin pure soft bezini kullanıyorum geceden sabaha kaka yapmadıysa değiştirmiyorum bile
afrAybars Firdevsibici evet bende bugün farkettim bezin değdiği yerler sivilce gibi olmuş her yeri resmen şok oldum bi bez bu kadar kötü olabilir dedim ama neyseki bugünden itibaren değiştirdim inşallah aynı sorunlarla karşılaşmam
afrAybars RainOverMe bezi bıraktır derim canım yaşı geldiyse ve bebeğin hazırsa en azından o 1 haftanı alır ama böyle zırt pırt bez almak can sıkıcı olmaya başladı artık
afrAybars Berna7 Sleepyden bu kadar şikayet varken hala nasıl düzeltmiyolar bezleri anlamıyorum 🙄 neyseki deneye deneye buluyoruz canım inşallah bende sizin gibi memnun kalırım
Elmassss afrAybars 1 yaşından beri sleepy bio kullanıyorduk kızım şu anda 2 yaşında ve sürekli sızmaya başladı Molfix e geçtik çok memnunum
afrAybars RainOverMe hallolur Allah’ın izniyle ama ciddi anlamda çok zor bi süreç canım Allah yardımcın olsun inşallah 🌹
Merila afrAybars 3 numarada sıkıntı var sanırım. Ben de benzer sıkıntılar yaşamıştım ve çok kötü kokuyordu.
afrAybars Merila aynen öyle canım koku yapmadı bende ama 3e geçtiğimden beri hem sızdırıyor hemde bezin değdiği her yer benek benek kıpkırmızı oluyor 🙄 dünden itibaren molfixe geçtim onu deniyorum bakalım
Elifinilki afrAybars Sleepy bizede sızdırma yaptı her seferinde üst değiştirmekten gına gelmişti sonra baby turko kullandık o da pişik yaptı sonra prima aldık o da pişik yapıyor prima bitince molfix denicez bakalım inşallah bu yarar bu sefer
afrAybars Elifinilki Prima genelde yapmaz ama binde bir çıkıyor canım iyi bir bez bulmak sıkıntı pişik dahada sıkıntı Allah yardımcın olsun 🌹